کد خبر : 13672 تاریخ انتشار : 1396/10/12 نسخه چاپی


مدارك لازم جهت تشرف به عتبات دانشگاهیان



ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مدارك لازم زائرین اصلی و ذخیره را جهت اعزام به عتبات دانشگاهیان اعلام كرد.

بر این اساس، پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره بعد از نهایی كردن ثبت نام باید جهت ارائه مدارك،بر اساس زمان بندی اعلام شده، به دفاتر ستاد در استان محل تحصیل یا تدریس خود مراجعه نمایند.عدم مراجعه برای ارائه مدارك،طبق زمان بندی كه در دفترچه راهنما قید شده به منزله انصراف از اعزام تلقی و از افراد ذخیره جایگزین می شود.

برنامه زمانی برای تحویل مدارك حداقل یك ماه قبل از اعزام است و زائرین باید مدارك خود را به موقع و كامل تحویل دهند.

مدارك لازم جهت تشرف به عتبات(زائرین اصلی و ذخیره)

*اصل گذرنامه(تا 6 ماه پس از سفر باید اعتبار داشته باشد)

*گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و حكم كارگزینی برای اساتید و كارمندان

*دو قطعه عكس رنگی 4*3 (پشت زمینه سفید و تمام رخ)

*اصل شناسنامه و عقدنامه(ویژه زائرین متاهل)

*دانشجویان پسر كه از معافیت تحصیلی استفاده می كنند باید فرم تعهد نامه محضری را تكمیل و به همراه كپی كارت ملی،شناسنامه و ضامن،تحویل رابط عتبات در استان خود نمایند تا ستاد نسبت به تهیه مجوز خروج از كشور اقدام نماید.

زمان بندی و نحوه ارسال مدارك

زمان تحویل مدارك برای هر كاروان مشخص و حدود یك ماه قبل از اعزام است و زائرین اصلی و ذخیره یك ماه پیش از اعزام باید مدارك خود را به دفتر ستاد در استان محل تحصیل خود تحویل دهند.

تذكر مهم:زائرینی كه در كاروان های بهمن ماه اعزام می شوند به دلیل فرصت محدود،باید سریعتر مدارك خود را تحویل نمایند و مشمول زمان بندی فوق نخواهند شد.

گفتنی است؛اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات به صورت استانی و از محل تحصیل یا تدریس دانشجویان و اساتید انجام خواهد شد.

منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی حج